Fri fragt ved køb over 500 kr.

Retur, ombytning og reklamationer

Her finder du svar på hvordan du skal forholde dig ved:

Ombytning af forkert bestilt varer
Har du fået bestilt forkert farve, størrelse eller andet, så du blot skal have ombyttet til en anden varer?

Returnering af produkt - Udnyttelse af 14 dages fortrydelsesret
Ønsker du at returnere varen og få pengene retur for varen?

Reklamation på produkt
Oplever du en fejl på varen?

Se nedenfor hvordan du forholder dig, for at det gør hurtigst muligt at få returneret/ombyttet.


Ombytning af forkert bestilt varer

Har du fået bestilt forkert model, så du blot skal have ombyttet til en anden model?

1. Så blot send varen retur til os, sammen med en kopi af din faktura. Send altid varen retur med original emballage, eventuelt vejl. mv.
Alternativt notere enten faktura eller ordrenummer på en seddel og vedlæg.
Sådan at vi kan finde din ordre i systemet, når vi får varen retur fra dig.

2. Notere på den vedlagte seddel, hvad du ønsker ombyttet til.

3. Send varen til nedenstående adresse:
Mobilholder
Kalundborgvej 88
4200 Slagelse

Alternativt kan du bestille en pakkelabel igennem os. 
Findes lige her
https://www.mobilholder.dk/retur.html


Køber du ovenstående pakkelabel igennem os, så sendes din pakkelabel på mail kort tid efter bestillingen.
Pakkelabel laves manuelt af kundeservice og sendes ud, hvorfor disse kun sendes hverdage 8-16. Bestilles der uden for dette tidsrum sendes din pakkelabel næste morgen.

Køber du selv en pakkelabel andet steds, så blot søger for at den sendes med omdeling til Mobilholder, Kalundborgvej 88, 4200 Slagelse.
Vi har ikke mulighed for at hente pakker der sendes til pakkeboks/pakkeshops.

Vi anbefaler ikke at man sender med DAO, da kontor/lager ligger lige ud til vejen og de levere i weekenden og tidligt morgen i hverdagene, inden der er mødt nogen på arbejde.
Når pakken ligges foran døren, har vi et par gange oplevet at de er væk når vi møder ind, fordi nogle af dem der går forbi butikken bliver fristet af en pakke der ligger foran døren. 

OBS: Husk at det er dit ansvar at varen er pakket ordentligt, så den kommer frem i ordentlig stand.
Dels er kasserne ikke laves hertil og risikere at gå i stykker under transporten, lige som at varen kan blive beskadet. 
Derudover vil det påvirke varens gensalgsværdi og vi vil derfor ikke kunne returnere det fulde beløb for varen, hvis du bruger varens emballage til at sende retur i.

 


Returnering af produkt - Udnyttelse af 14 dages fortrydelsesret

Returnering af produkt - Udnyttelse af 14 dages fortrydelsesret

Ønsker du at returnere varen og få pengene retur for varen?

1. Så blot send varen retur til os, sammen med en kopi af din faktura. Send altid varen retur med original emballage, eventuelt vejl. mv.

Alternativt notere enten faktura eller ordrenummer på en seddel og vedlæg.
Sådan at vi kan finde din ordre i systemet, når vi får varen retur fra dig.

2. Notere på den vedlagte seddel, at du blot ønsker pengene retur. 
Betalingen returneres automatisk på samme konto/kort som der er betalt fra ved købet.

3. Send varen til nedenstående adresse:
Mobilholder
Kalundborgvej 88
4200 Slagelse

Alternativt kan du bestille en pakkelabel igennem os.

Findes lige her
https://www.mobilholder.dk/retur.html

Køber du ovenstående pakkelabel igennem os, så sendes din pakkelabel på mail kort tid efter bestillingen.
Pakkelabel laves manuelt af kundeservice og sendes ud, hvorfor disse kun sendes hverdage 8-16. Bestilles der uden for dette tidsrum sendes din pakkelabel næste morgen.

Køber du selv en pakkelabel andet steds, så blot søger for at den sendes med omdeling til Mobilholder, Kalundborgvej 88, 4200 Slagelse.
Vi har ikke mulighed for at hente pakker der sendes til pakkeboks/pakkeshops.

Vi anbefaler ikke at man sender med DAO, da butikken ligger lige ud til vejen og de levere i weekenden og tidligt morgen i hverdagene, inden der er mødt nogen på arbejde.
Når pakken ligges foran døren, har vi et par gange oplevet at de er væk når vi møder ind, fordi nogle af dem der går forbi butikken bliver fristet af en pakke der ligger foran døren.

OBS: Husk at det er dit ansvar at varen er pakket ordentligt, så den kommer frem i ordentlig stand.
Dels er kasserne ikke laves hertil og risikere at gå i stykker under transporten, lige som at varen kan blive beskadet. 
Derudover vil det påvirke varens gensalgsværdi og vi vil derfor ikke kunne returnere det fulde beløb for varen, hvis du bruger varens emballage til at sende retur i.

 


Reklamation på produkt

Reklamation på produkt

Oplever du en fejl på varen?

Send en mail til support@mobilholder.dk hvor du søger for at notere følgende:

1. Dit ordrenummer på købet, så vi kan finde dit køb i systemet.
2. En beskrivelse af fejlen
3. Meget gerne billede af fejlen, da dette i flere tilfælde kan gøre behandlingstiden hurtigere

Når vi modtager din mail med ovenstående oplysninger, får vi oprettet en reklamation og du hører fra os med det videre forløb.

 

Ultimate Trading ApS | Kalundborgvej 88 | 4200 Slagelse | Danmark | Mail: support@mobilholder.dk | CVR: 30 73 76 60